یزدفردا "بهشتي با اشاره به سازماندهی خوشه ای ستاد از همه‌ي تشکل های دانشجویی و فعالان در حوزه‌ي جوانان که به حمایت از آقای موسوی خود را همدل و همراه می بینند دعوت کرد با حفظ هویت تشکیلاتی خود به این ستاد بپیوندند و با معرفی نمایندگان خود بطور هماهنگ وارد فعالیت های انتخاباتی شوند.

ستاد جوانان حامي موسوي (ياران ميرحسين) رسما فعاليت هاي خود را شروع کرد. سید علیرضا حسینی بهشتی در گفتگو با خبرنگار "کلمه" آغاز به کار رسمی ستاد جوانان حامی موسوی را اعلام کرد.

 وی با اشاره به شکل گیری این ستاد گفت: با عنایت به ضرورت گسترش فعالیت ستادهای مردمی، اولین جلسه‌ي شورای مرکزی این ستاد در سال 88 امروز با حضور اعضا تشکیل شد و مقرر شد این ستاد از همین هفته فعالیت رسمی و عمومی خود را بطور جدی و فراگیر آغاز کند.

وی با اشاره به سازماندهی خوشه ای ستاد از همه‌ي تشکل های دانشجویی و فعالان در حوزه‌ي جوانان که به حمایت از آقای موسوی خود را همدل و همراه می بینند دعوت کرد با حفظ هویت تشکیلاتی خود به این ستاد بپیوندند و با معرفی نمایندگان خود بطور هماهنگ وارد فعالیت های انتخاباتی شوند.

گفتني است بزودی برنامه ها و دستورالعمل ایجاد ستادهای جوانان (ياران ميرحسين) منتشر خواهد شد.

نشاني اينترنتي yaran@kalemeh.ir براي ارتباط با اين ستاد در نظر گرفته شده است. شماره‌ي تلفن های ارتباط با دفتر ستاد جوانان حامی موسوی نيز متعاقبا از طریق کلمه اعلام مي‌گردد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا